The sky is the limit!

 

Et lite innlegg i dagens blogg.

 

Dagen i dag har gått med på å forberede seg til uken. Mye som skal skrives og nye tema som skal opp. I mellom der så er jeg såpass heldig at jeg kan gå på jobb og faktisk glede meg til å gå på jobb.

 

Find a job you love and you never have to work again

var det en klok mann eller dame som sa en gang. Hvem og hvor vet jeg ikke, men det er heller ikke nødvendig å vite. Meningen er ikke til å ta feil av.

Uansett. Denne helgen som var nådde bloggen nye høyder og for første gang siden vi startet i desember 2017 var vi for første gang på fremsiden av blogg.no på topplisten.

Og vi var nummer 15 på helsekategorien. Vi velger å tolke det som at mange leser og liker det vi skriver og det inspirerer oss til å stadig skrive mer og bedre om viktige tema, lett blandet med faglig input.

Vi håper selvsagt på enda flere lesere og setter stor pris på at dere er her. Vi ønsker at bloggen skal bli en viktig bidragsyter med hjelp og tips til alle sider av aktivitet og livsstilsendring.

The sky is the limit!

Skriv gjerne en kommentar om tema som er spesielt interessant å ta opp innen livsstilsendring, aktivitet eller erfaringer med autisme og Aspergers syndrom. Eller hvis du bare har et generelt spørsmål. Helt greit det også.

 

Reklame

 

Mvh Willy og Merethe

#topplisten #blogg #arbeid #spørsmål #helse #autisme #aspergers

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

4 thoughts on “The sky is the limit!

  1. Find a job you love and you never have to work again
    Akkurat slik har jeg det på min Arbeidsplass 💓 hvertfall nå 😅 trivsel 👌

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top