Bilder i kveld

 

I dag har det vært en stille og rolig dag med bursdagsfeiring i  huset her vest i havet. Min sønn ble 16 år i dag og vi har brukt dagen til å feire ham. Kvelden har gått med på å gå igjennom bilder fra galleriet mitt og da jeg ikke har skrevet mer om noe denne dagen kan jeg jo like gjerne dele et par bilder i stedet for.

 

Kunsten min er viktig for meg og jeg elsker å bruke fotografiet kreativt og lager gjerne bilder som er interiør statements i store formater. Jeg synes det er veldig kjekt å kunne bruke min kreativitet til å utforske det som er rundt oss og blir selvsagt ekstra glad når folk kommenterer og liker det jeg gjør.

 

Noen ganger er det kjekt også å se prosessen med bildene fra start til vegg. Dette gir en selvsagt en ekstra stor glede og mestringsfølelse. Å se sine egne bilder i stort format på veggen trykket på aluminiumsplater er selvsagt svært tilfredstillende.

 

Nok om meg nå. Har du en eller flere kreative talenter? Fortell meg gjerne i kommentarfeltet hva det er som du liker og hva din kreative side er!

Her følger et par fotografier type fine art fra meg. Fortsatt god påske til alle!

#påske #bilder #interiør #kunst #veggbilder #foto #fotograf #fineart #fotokunst #kunstner #kreativ

 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

2 thoughts on “Bilder i kveld

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top