Finn en jobb du elsker og du vil aldri arbeide igjen!

 

Nå er påsken definitivt over for denne gang. Jeg skal tilbake på jobb i morgen. Jobben min som Ergoterapeut er noe jeg virkelig trives med så det å gå på jobb føles ikke som jobb, men ren glede. Finn en jobb du elsker og det vil føles som om du aldri mer jobber!

Jeg synes jeg er ganske priviligert som får anledning til å arbeide med å gjøre det bedre for mennesker som av ulike grunner har en funksjonsnedsettelse.

Arbeidet som Ergoterapeut i kommunen er svært variert og jeg driver på med alt fra Frisklivssentral til opptrening og rehabilitering. Jeg er spesielt glad i og har interesse for kognitiv trening og nevrorehabilitering. Dette feltet har særlig opptatt meg i alle de 11 årene jeg har vært Ergoterapeut.

 

Så ny uke med nye muligheter og slik er det vel for de fleste som er i jobb nå. Og for de som av ulike grunner ikke er i jobb så ønsker jeg alle en strålende uke med tanker om at fremtiden er lys.

 

Husk at jo flere ganger man når bunnen, jo flere ganger går det oppover igjen. Aldri gi opp!

 

#jobb #nyemuligheter #endring #livsglede #hverdagsaktiv

 

 

 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top