Vår i luften!

 

Hei alle sammen! 

Da jeg sto opp i dag ble jeg møtt av et flott syn. Vårsoloppgang!  Så møkka lei av vinteren nå at jeg blir dårlig bare jeg ser noe hvitt. Temperaturen her vest i havet krøp over 10 grader og det var strålende sol hele dagen.

Jeg hadde gleden av å tilbringe deler av arbeidsdagen ute i dag og det gir ekstremt gode vibrasjoner i hele kroppen. Jaggu er man heldig!

Snø, is og slaps er fohåpentlig borte for denne gangen. Og hadde det vært opp til meg så kunne den holdt seg på Nordpolen. For godt!

 

Uansett. Denne dagen kjentes som årets første vårdag. Deilig fra ende til annen. Det gjør noe med sjelen når man tiner opp innenfra og hjernen begynner å smile i takt med fuglesangen her vest i havet. Tungsinn fra vinterens iskalde grep forsvinner som damp i nordavinden. Fuglesang og bølgeskvulp fyller i stedet kropp og sjel med ny energi.

Måtte det vare. Og til Fredag har de meldt 17! Grader!

Hvis vi er heldige nå så begynner sommeren til helgen

Nyt livet!

#hverdagsaktivitet #suksess #leve  #aktiv #vårtegn #sol #våren 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top