Beviset på gårsdagens seier over meg selv

 

Det er lenge siden jeg fikk medalje i en konkurranse. Ikke siden jeg ble kretsmester, klubbmester og Vestlandsmester i vektløfting for sånn cirka 33 år siden, har jeg vunnet noe.

I gårsdagens Bergen city maraton fikk alle medalje, og vel fortjent til samtlige deltakere.

For bare et par år siden klarte jeg knapt å løpe 50 meter og nå gir jeg på over mange kilometer.

Slik sett er medaljen for meg en seier for meg selv. Og det er et bevis på at klarer jeg dette, så klarer ALLE det.

Ta tak og begynn du også! Tro meg, det er mulig for alle. Også du som i likhet med meg ikke har trent på 33 år.

Mvh Willy

#løpe #livsstilsendring #psykiskhelse #helsefordeler #helsegevinst #helse #motivasjon #aktivitet #hverdagsaktivitet #suksess #leve 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

2 thoughts on “Beviset på gårsdagens seier over meg selv

  1. Gratulerer! Så flott at du viser at man kan klare så mye man ønsker. Kjempebra! Stå på. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top