Sommerdager

 

Åpner øynene om morgenen og bare glipper lett med dem. Kjenner den lette vekten av dyna over meg. De lette gardinene blafrer over foten min som henger ut over sengekanten. Det kjennes godt å våkne til enda en nydelig sommerdag. 

Når lukten av nytrukket kaffe brer seg i rommet og følger deg inn i bilen, hele veien til jobb, så er det godt å leve. Musikken fra radiorock dunker stille i fra høytalerne og jeg venter til kaffen er drukket før jeg skrur lyden opp. Taktfaste små dunk treffer foten min og hodet våkner enda mer når ACDC dundrer løs med “Stiff upper lip”. God start på dagen.

Bare en liten ting trekker litt ned og det er gangsperren fra Onsdagens frisklivstrening. Men det gjør absolutt ingenting i dag. Når solen skinner og det er stråler av ren glede som treffer meg, sprer seg gjennom kroppen og gjør at smilet mitt leker rundt hele ansiktet. Effekten er smittende og mine gode kolleger der jeg jobber, smiler og ler tilbake. 

Ute i vakre Sund der jeg er på vei for å rehabilitere pasienter viser seg fra sin beste side på en slik dag. Ytterst i havet blinker bølgene lurt til meg og lokker med båtliv, fisking og bading. Men nå er jeg på jobb så jeg gliser tilbake og roper ut, senere!

Det er i sannhet godt å leve!

Her ligger jeg da og skriver disse små ordene til meg selv og til dere trofaste lesere og følgere på bloggen. Jeg er takknemlig for hver og en av dere. Ønsker alle dere som leser en minst like god tid som det jeg har!

 

#aktivitet #hverdagsaktivitet #suksess #leve #aktiv #nyter #livsstilsendring #livsnyter #livet #livsglede #jobb #arbeid #sund 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top