På grunn av VM er jeg opptatt med noe helt annet

 

Beklager dagens korte innlegg. Jeg er i dag opptatt med noe helt annet enn fotball. Jeg snekrer, spikrer, høvler og skrur. Dagens overdose av andre som løper og har det gøy, gav meg såpass mye inspirasjon at jeg følte for å bare la dem løpe og ha det moro,mens jeg viet tiden til å leke handyman ute på terrassen.

Målet var å klare fire forskjellige øvelser a 90 minutter, Altså fordelt på 4 fotballkamper i løpet av lørdagen. Kun med små oppdateringspauser om de ulike resultatene slik at kunnskapsnivået holdes vedlike til jeg må snakke om disse kampene på jobben Mandag.

 

Det er som du skjønner ulike ting man kan prioritere i løpet av en dag. Min inneholdt bevegelse med akkurat såpass mye motstand i seg at man såvidt kan kalle det styrkeøvelser. Lite kardio her i dag altså, men med desto større fokus på bevegelse og styrkeøvelser med stående og liggende 4×2″ plank.

 

Nå er det drikkepause og et lite opphold før kampen om myggen starter igjen nå i skumringen. Jeg er klar denne gangen også og regner med å ha såpass overskudd at jeg muligens kan ha et lite spillemessig overtak nå i andre omgang.

 

Ønsker alle lesere en riktig god helg!

 

#fotball #VM #aktivitet #Mygg #drikkepause #handyman # bygge #snekre #Terrasse #Hverdagsaktiv #livsnyter

 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top