Badetur for eldre hund

 

I dagens hverdagsaktive gikk turen ut i skog og mark. Vår litt eldre hund og gode familiemedlem Buddy, fikk mosjon for litt slitne hofter. På forrige kontroll hos dyrlegen fikk han foreskrevet fysisk aktivitet i vann som medisin. Så nå har vi kost oss med tilpasset hverdagsaktivitet i badevannet vi har bare en kort spasertur hjemmefra.

Igjen er gevinsten todelt slik at både hund og eiere får litt tur og kos. Det er viktigere det enn å bli sittende i sofaen.

Vannrehabilitering for hunder kan forresten fint kombineres med en svømmetur for eieren også. I alle fall når været og temperaturene er som i dag.

Ønsker dere alle en strålende fin helg folkens!

Mvh Willy

 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

2 thoughts on “Badetur for eldre hund

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top