Herlig dag!

 

Hei alle fine mennesker! Dagen i dag har for meg vært en av de sjeldent fine. I dag begynte jeg med styrkeøkt ute på terrassen i nydelig fønvind og med god temperatur. Det er ingenting som er bedre enn å trene ute når været er slik. Vel, som alltid gav treningen mer energi i skrotten og da løp jeg til banen på den lokale fotballstadion her på Ågotnes for å ta et par runder.

Vel når kroppen er lett og bena fine så ble en runde til flere, og flere Og jeg stoppet ikke før jeg hadde løpt 35 runder. I tillegg hadde jeg landeveisløping til stadion. En nydelig opplevelse. Og spesielt også når man føler at banemesteren der oppe hjelper en litt med å sette på vannsprederen i det jeg løper forbi. Deilig med en avkjøling underveis etter rundt 20 runder.

 

Senere på ettermiddagen hadde jeg en avtale i byen med en god kollega der vi reiste inn til Bergen får å prate litt på en uterestaurant. På Bryggen der vi satt var det nesten folketomt siden alle nok var samlet for å se finalen i fotball vm. Vel, siden jeg bryr meg fint lite om fotball generelt så passet det meg utmerket at vi fikk sette oss på det bordet vi ville, og at det ikke var kø i baren.

Solen skinte og det var faktisk en kjempefin dag å sitte ute med noe kaldt i glasset der vi fikk slappe av og kose oss. En fin avslutning på dagen. Når vi gikk derfra var klokken vel halv ni. Stemningen var varm og litt sånn Syden stemning. Fønvind, og den litt spesielle lukten av ulike matretter fra de mange restaurantene. Litt magisk også da Statsråd Lemkuhl kom glidende inn vågen.

 

Det var litt om dagen min i dag som da endte på rundt 23000 skritt. En fin og aktiv dag.

 

Ønsker alle en like fin dag og kommende uke!

 

#uteliv #livsnyter #løpetur #styrketrening #ågotnes #sotra #coaching #bergen #bryggen #utepils

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top