Skattejakt!

 

Ok. Noen voksne blir heldigvis aldri helt voksen. Skattejakt er det mange drømmer om når de er barn og heldigvis finnes det aktiviteter som man også kan drive med som voksen.

En spennende og lærerik hobby for meg de siste årene, e metallsøking. Med pinpointer og en metalldetektor kan man altså komme seg ut på en spennende skattejakt samtidig som det er en flott aktivitet. Mye gåing og graving og lite gevinst i kroner og øre, men det er heller ikke det som er poenget.

Det finnes regler og lover rundt denne spennende aktiviteten og det er svært viktig at man bruker tid på å sette seg inn dette. Besøk denne siden for nyttig informasjon.

I dag var det nydelig vær og meg og guttungen tok oss en liten tur for å gå på skattejakt. Det hjelper godt på motivasjon med en dose eventyrlyst og en genuin interesse for historie. Resultatet i dag etter en liten time med søking, var en 25 øring fra 1976.

Men altså en nydelig kveld og med kvalitetstid sammen med guttungen. Og hvem vet, kanskje en dag piper søkeren på en ekte gullskatt fra vikingetiden? Man vet aldri!

Ønsker alle en fin kveld med nye og spennende aktiviteter.

#skattejakt #aktivitet #hverdagsaktivitet #suksess #leve #livsstil #nyter #sommer #sol #hobby #historie #glede #spenning

 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top