Nytt design i dag

 

Heisann godtfolk!

Som dere ser på bloggen er det en litt annen design enn det som har vært. Dette designet er mer ryddig enn det jeg hadde synes jeg og jeg håper dere alle liker dette. Dette skyldes at jeg er med i blogg.no sitt nye partnerprogram.

Gi gjerne en lyd om det er ting dere ville ha endret!

Dagen i dag har som vanlig på en Søndag, inneholdt løpetur på en mil. Eller rettere sagt 1,2 mil. Rett skal være rett.

Jeg får mange spørsmål om hvor mye jeg løper i løpet av en uke og hvor fort jeg løper, hvor langt jeg løper og slikt. For å svare på dette er det slik at jeg ikke har noen som helst mål med løpingen annet enn at det skla være egnet til å ivareta helsen min.

Jeg løper aldri for å nå mål, fordi jeg er av den oppfatning at mål fører til stress og mål fører til potensielt nederlag hvis man ikke klarer å gjennomføre. Så jeg løper kun av pur glede. Glede av å holde kroppen i bevegelse, glede over at formen er bra.

Like fullt teller jeg meter og kilometre. Jeg gjør dette fordi jeg liker å løpe langt, men ønsker samtidig å ikke løpe alt for langt. Det er ikke så interessant for meg. Jeg løper også for å bli sterkere i bena og i rygg og hofter. Dette gir meg svært mye glede.

SÅ finn din aktivitet, dyrk den og gled deg over å være i bevegelse i stedet for å irritere deg over å ikke nå målene dine.

 

Mvh Willy

#blogg #blogger #Hverdagsaktiv #aktivitet #motivasjon #glede #meningsfullt

 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top