Strandliv

 

Hei alle!

Dagens hverdagsaktive er løpetur med sand som underlag. I nydelige omgivelser og med vestkysten av Sverige skvulpende rundt bena, kunne jeg i dag nyte dagens løpetur.

Det å løpe i sand er da også spesielt tungt. Det tar godt i bena spesielt når man har løpt et par kilometer. God trening for benmuskler og for kondisen. Denne formen for underlag kan absolutt anbefales.

Så nyter jeg da også stranden her på vestkysten med nydelig vær og hyggelige mennesker rundt meg.

Ønsker dere alle en god kveld. Jeg gleder meg allerede til morgen. Da skal jeg løpe hele stranden til ende!

Mvh Willy

#hverdagsaktiv #motivasjon #aktiv #aktivhverdag #aktivitet #ferie 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top