Prosjekt nytt bad!

 

Nytt prosjekt på gang i dag i heimen!

Med en god dose hverdagsaktivitet, fikk kondisjon og muskler kjørt seg såpass at gangsperr forventes i morgen. Oppdrag nytt bad i 2 etasje er offisielt i gang. Her ligger det potensielt  mye trening i oppdraget og venter på en handyman som meg. Eller kanskje mer riktig, en handyman og en særs god supervicer, interiørprofessor og handywoman i form av kona.

Nytt bad oppe vil være en velsignelse for en liten familie med to tenåringsgutter boende i 2 etasje. For høvdingen i huset vil det bli godt å slippe å stå i kø for å gå på do og med innmontert boblebad oppe kan jeg jage guttene ned mens jeg selv nyter boblene oppe.

Uansett vil dette bli særs bra tror jeg. Dessuten er det jo viktig å ha hverdagsaktive prosjekter man kan holde på med og samtidig oppgradere og vedlikeholde hus og heim. En vinn, vinn situasjon dette.

Dessuten har vi et mål om å gjøre dette så billig som overhodet mulig. Sist vi sjekket for en del år siden hørtes det ut som om et slikt prosjekt ville koste oss minst hundre tusen og mest sannsynlig mer. Dette vil vi forsøke å gjøre noe med. Vi kommer til å la det gå sport i det å få kostnadene ned.

Blir uansett spennende å finne ut hva alt kommer på til slutt!
Følg med på bloggen fremover for oppdateringer om prosjektet i tillegg til våre vanlige oppdateringer med hverdagsaktivitet, livsstilsendring og motivasjon.

Her er et bilde av badet slik det ser ut ved start. Flere bilder vil følge ettersom prosjektet gradvis går fremover.

Ønsker alle en flott helg!
Les gjerne et av våre tidligere innlegg om sannheten om 10000 skritt for dagen her.

Mvh Willy

 

#bad #interiør #nybygging #handy #hverdagsaktivitet #prosjekt #billig #økonomisk #selvgjort #velgjort 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top