Ergoterapeut, rørlegger, fotograf og kunstner – dagens bilde

 

I dag skal jeg kun skal poste et av de bildene som betyr mest for meg. Som dere som har fulgt bloggen en stund, vet så er jeg i tillegg til livsstilscoach og ergoterapeut også rørlegger og kunstfotograf. Mange ulike sider ved meg som person og med et bredt spekter av erfaring, kompetanse og livserfaring fra både livets lyse sider men også livets mørkere sider.

I kategorien kunstfoto her på bloggen vil jeg innimellom poste bilder fra en mer enn 25 år lang karriere som fotograf og kunstner.

 

Som sagt er dagens bilde et av de som betyr mest for meg. Bildet heter waterkiss og er av min sønn når han var liten.

Ønsker alle dere flotte mennesker en fortsatt fin helg!

Mvh Willy

#Kunst #foto #artist #bilde #waterkiss #fotograf #rørlegger #kunstner #ergoterapeut #helse #livserfaring

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

2 thoughts on “Ergoterapeut, rørlegger, fotograf og kunstner – dagens bilde

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top