Gratis trening i gruppe

Dette blogginnlegget er delt før. Det er imidlertid såpass viktig at jeg deler det gjerne igjen i dag.

Ønsker alle gode lesere en strålende dag!

Hverdagsaktiv.blogg.no arrangerer felles utetrening.

Hverdagsaktiv planlegger nå å starte tilbud om gruppetrening på Sotra der fokus er fremgang, samhold, glede og aktivitet. Tilbudet vil være helt og holdent gratis og vil være tilgjengelig for alle fra 18 og oppover.

Fokus blir som sagt på bevegelse og trening med tur, powerwalk og løping alt ettersom hvilken form man er i.

Tilbudet drives av undertegnede som et frivillig tilbud til dem som ønsker å ha flere med seg på et fast opplegg. Det kan ofte være lettere å motivere seg når man er flere, samt det å kunne ha noe fast å gå til.

Dette prosjektet fra oss i hverdagsaktiv.blogg.no er helt kostnadsfritt og vi vil forsøke å gi alle en god opplevelse gjennom felles aktivitet ute.

Tidspunkt for oppstart og detaljer om treningstid er ikke fastsatt og avhenger selvsagt av hvilken interesse det er for et slikt tilbud. Det er derfor viktig med tilbakemelding til oss i hverdagsaktiv om dette. Vi ønsker din tilbakemelding om interessen for et slikt tilbud på kveld/helg, slik av vi vet om dette er aktuelt.

Gruppen vil som basis drives etter samme prinsipper som allerede er kjent for å fremme motivasjon, samhold og treningsglede. Undertegnede vil kunne bidra med kunnskap og erfaring innen trening, aktivitet og livsstilsendring gjennom mange år, samt faglig forståelse gjennom min utdannelse som ergoterapeut.

Synes du dette låter spennende og vil vite mer?

Ta kontakt for nærmere informasjon. Send oss en melding her på bloggen eller via pm på vår instagramside, hverdagsaktiv.

Vi trenger å vite om dette er aktuelt for dere.

Mvh Willy

#hverdagsaktiv #motivasjon #aktiv #aktivhverdag #aktivitet #helsegevinst #sotra #ågotnes #gruppetrening #felleskap #treningforalle #frivillig #veiledning #tips #utetrening

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

4 thoughts on “Gratis trening i gruppe

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top