Instasnapface

 

God kveld til alle.

Sosiale medier er og blir en viktig del av manges liv og hverdag. Jeg selv er intet unntak. Mange deler mye og mangt om alt og ingenting, mens andre igjen forsøker å dele viktige ting som man brenner for.

Jeg selv synes at vi i dagens samfunn trenger å spre ordet om en god folkehelse. Det å hjelpe og motivere andre til økt fysisk aktivitet er for meg svært viktig. Her ligger også bruken av sosiale medier som et viktig redskap for å spre det gode ord om aktivitetsbalanse og tilpasset aktv hverdag.

Jeg trenger selvsagt all den hjelp jeg kan få til dette og håper dere alle vil bidra til å spre ordet om gratis informasjon, motivasjon og trening i prosjektet mitt. Mitt håp er at bloggen spres mest mulig og at Instasnapface kan brukes som et verktøy for dette. Håper at bloggen selvsagt vokser seg så stor at alle finner noe bra her. 

Tusen hjertelig takk for all hjelp til dette kjære lesere!

Instagram her: hverdagsaktiv

Facebook: https://www.facebook.com/groups/1830731756962022/

Snapchat: hverdagsaktiv

 

Mvh Willy 

 

#hverdagsaktiv #motivasjon #aktiv #aktivhverdag #aktivitet #sosialemedier

 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

2 thoughts on “Instasnapface

  1. Bra tiltak! Å være aktiv i den grad hver og enkelt har forutsetninger for kan jo ikke være annet enn bra. Nå trener ikke jeg pr i dag, men jeg bruker meg opp hver dag og litt til. Håper du får spredd ditt gode budskap så skal jeg følge deg og prøve å finne rom for litt mer økt puls, svette og vekke til liv litt flere muskler.

  2. Tusen takk for det. Husk at trening ikke nødvendigvis betyr at man gunner på ofte, men som du selv sier at du får brukt deg litt hver dag er minst like viktig. Som ergoterapeut har vi et fokus som sier noe om aktivitetsregulering og det betyr akkurat det og finne balanse og trivsel i aktivitet. Takk for at du følger. Ønsker deg en strålende dag 🙂 Veronica Rona Thomassen:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top