Løpesøndag med hverdagsaktiv -Et tilbud for alle

 

I dag er det Søndag igjen. For min del betyr det løpesøndag med hverdagsaktiv.blogg.no

I tillegg er det også farsdag. Med andre ord var det duket for en perfekt søndag. Allerede før jeg reiste ut i Sund, fikk jeg en særlig god morgen av min kone, med presang. Ny løpevest med refleks var jo midt i blinken! Hun vet jammen hva jeg liker. Løpeutstyr er en SIKKER VINNER.

Arrangementet løpesøndag med hverdagsaktiv.blogg.no er et gratis tilbud der jeg samler flest mulig til felles løping på bane eller egnede løpeturer i det som snart blir #nyeøygarden kommune. Løpetrening og løpeglede i felleskap der jeg gir motivasjon og tips til å løpe i en time. Alle som vil være med uansett form er velkommen.

Denne søndagen var vi samlet på bane i Sund kommune. Været var flott og temperaturen perfekt. Over ti grader i luften er perfekt løpetemperatur.

Som alltid var det MYE  mestring i det å delta og løpe og vi havnet på flere kilometer mer enn det vi tenkte selv. Nydelig gjennomført og flotte mennesker i felles #trening.

Vel gjennomført og hjemme igjen ble jeg møtt med nok en gave. Denne gangen fra mine to gutter som da gav meg ny t skjorte, veltekopp og diplom for verdens beste far. SMELT!

Som nevnt så er løping min store lidenskap. Da er det greit å samle flere i det som for meg er hele hensikten med hverdagsaktiv som konsept og som grunnlag for å få flere i aktivitet. Folkehelse er noe jeg brenner for og det er viktig for meg å ha et tilbud som dette som er gratis og med glede og felleskap som utgangspunkt.

Hverdagsaktiv har også bloggen som er det fundamentet kunnskap og erfaringer kommer til utrykk. Som blogger får jeg anledning til å ha et eget sted der tips, råd og kunnskapsformidling kan uttrykkes. Dette  hjelper meg i formidlingen av viktige budskap. Det hjelper også meg selv i det å ha en plass der egne meninger og tanker kan plasseres og systematiseres.

Hverdagsaktiv gir meg også muligheten nå til å tilby egne timer med veiledning og personlig trening til svært gunstige priser.

Også foredrag er snart tilgjengelig. Foredrag er tilpasset aktiv hverdag, livserfaringer og endringsmuligheter. Det ligger utrolig mange muligheter for den enkelte i det å bli bevisst våre egne ressurser og hvordan vi faktisk kan overvinne inaktivitet og frem elske en ny og aktiv hverdag.
Så hvis du lurer på mer om personlig treningstime, personlig motivasjonssamtaler eller begge deler, så ta gjerne kontakt. På [email protected]

Også hvis du ønsker info om foredragspakker så ta gjerne kontakt.

I alt en SÆRDELES PERFEKT DAG FOR MEG, i dag der farsdag, kjærlighet og pur løpeglede var i fokus. Ønsker dere alle en strålende fin Søndag.

Mvh Willy

#glede #hverdagsaktiv #motivasjon #aktiv #aktivhverdag #aktivitet #ensomhet #prøvelse #styrke #løpesøndag #løpe #leve #livsstil #nyter #farsdag #pt #veiledning #livsstilsendring #trening #helse 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

2 thoughts on “Løpesøndag med hverdagsaktiv -Et tilbud for alle

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top