Spennende nytt prosjekt!

 

Reklame//hverdagsaktiv

Hei alle sammen! 

Jeg må bare igjen trekke frem det spennende som nå skjer. Jeg har da offisielt startet med et eget tilbud om PT OG LIVSSTILSENDRING.

I tillegg til at jeg som hverdagsaktiv nå tilbyr GRATIS TRENINGSGRUPPE PÅ #SOTRA, vil jeg altså fra nå av kunne tilby personlig veiledning og coaching innen livsstilsendring. Med videreutdanning innen rehabilitering og mange års erfaring og kursing innen området livsstilsendring har jeg den faglige og erfaringsmessig kompetansen på dette området. Jeg har selv også gjennomgått livsstilsendring og røyke/snus kutt slik at jeg også har førstehånds erfaring med dette.

Prisene jeg tar er svært gunstige og personlig trening er basert på trening der DU ER! Hensikten med denne veiledningen er å ikke være avhengig av dyrt utstyr eller ha behov for å melde deg inn i et eget treningssenter.

Så hvis du er interessert i personlig oppfølging eller mer informasjon, så ta gjerne kontakt på mail [email protected]

Ønsker du å melde deg på til gratis LØPEGRUPPE på #sotra så er mailen den samme som over.

Ønsker dere alle en nydelig kveld!

Mvh Willy 

#pt #veiledning #livsstilsendring #trening #helse #motivasjon #aktivitet #hverdagsaktivitet #suksess #bergen #SOTRA #ågotnes #sund #coaching 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

One thought on “Spennende nytt prosjekt!

  1. Kjempe flott<3 dette er gull<3 tenker og håper at mange blir med, å bli veiledet av deg/ dere må være en kjempe opplevelse og motivasjon, inspirasjon og veien til å mestre:)) ønsker deg og dere en super fin dag:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top