Et aldri så lite bildedryss av min egen kunst

Hei i kvelden godfolk!

Sen kveld. Syk og tufsete og føler meg fullstendig utkjørt både i kropp og sjel. Det kjennes ut som om kroppen har blitt vasket i en vaskemasin og hodet er sentrifugert.

I tillegg så henger det en tykk tåke rundt meg av dette forbanna mørket. Så jeg forsøker å skrive meg litt bedre. Føler at det hjelper noe. Kan hende det er den berømmelige placeboeffekten som hjelper meg.

Uansett hva det er så takker jeg for alt som hjelper. Også for alle fine tanker og ord fra fine og varme venner og kolleger på jobb. Dere vet hvem dere er og jeg setter VELDIG stor pris på dere alle sammen både på jobb og på tvers av kommunegrensene.

Vel nå håper jeg at jeg skal våkne opp frisk så raskt som mulig slik at jeg kan komme meg på jobb igjen.

I mellomtiden så ligger jeg i sengen å skriver til dere da, gode lesere og venner.

Her kommer et lite bilddryss av ulike ting som jeg har holdt på med nå og tidligere. Jeg har lagt det inn på min youtube kanal og det presenteres her som en filmsnutt. Enjoy!

Mvh Willy

#fotografi #kunstfoto #bildedryss #drøm #fantasi #fineart #interiørbilder #kunstner #artist

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

4 thoughts on “Et aldri så lite bildedryss av min egen kunst

  1. Jeg må nok inn og kikke en dag senere på videoen, for det er noe rart med denne PC’en i dag. Den spiller ikke av noenting, alt blir bare mørkt og uskarpt.
    Men, det ordner seg nok.

    Ønsker deg masse god bedring og håper du er MYE friskere i morgen 🙂

    1. Tusen takk for gode ønsker om bedring! ❤ håper du får skikk på videoavspilling. Kom gjerne innom å sjekk ut senere
      Ønsker deg og dine en flott førjulstid.

      Btw, fin blogg du har. Kommer garantert til å følge den. Legg meg gjerne til hvis du er på bloglovin
      Mvh Willy

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top