Luke 17

Photo by Sharon McCutcheon on Unsplash

Hei alle. Luke 17 er åpnet.

dagens luke inneholder de usynlige. Dem du aldri ser og dem du aldri helt vet hvor er. De bare er der. Som oftest er dette ensomme mennesker som av ulike grunner er blitt usynlige. Usynlige på jobb, på skole eller på andre arenaer i livet.

Noen usynlige er blitt slik på grunn av sykdom. Ofte er det sykdom som andre ikke ser eller forstår. Eller muligens ikke vil ha noe med å gjøre. Ofte er det svært vanskelig for disse usynlige å noen gang bli synlige igjen. Kanskje de har vært svært synlig før og nå er de liksom ikke mer. Usynlig.

Dagens luke inneholder aksept og forstørrelsesglass slik at de usynlige i alle fall skal blir mer synlig enn dem er i dag. Det gjelder å sette de gode hensiktene i førersetet. det å sette lys på og forstå hvordan man blir usynlig. Og ikke minst evne å sette lyset på dem igjen.

Ring eller meld din usynlige venn innimellom selv om synligheten ikke dukker opp med en gang. Selv om man blir avvist så er det ofte en grunn til det.

Dagens luke inneholder rydding av bod og loft samt det å finne frem all julepynten for dem som enda ikke har pyntet treet. Ting skal gjerne oppdateres og lys muligens skiftes? Lag dette til en familieaktivitet for å finne frem de beste minnene som skal på treet. Og husk altså også på de usynlige. La dem bli synlig i ditt liv!

Mvh Hverdagsaktiv

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top