Lys i mørket

Her kommer et aldri så lite bildedryss av Bergen by light.

Julebyen Bergen er en opplevelse i seg selv. Og Bergen leverer absolutt julestemning med sitt lysende bidrag til årets jul. Hvis du enda ikke har fått tatt deg en tur innom Bergen julemarked, så anbefales dette på det sterkeste. Ta turen ppå ettermiddag eller kveld når det er mørkt ute for å få maksimalt utbytte rent visuelt av ditt besøk.

Dett er julestemning der alle sansene dine blir påvirket på en positiv måte. Man skal være godt Grinchy hvis man ikke får julestemning av dette. Dessuten får man virkelig fart på skrittelleren. En god hverdagsaktiv aktivitet for hele familien.

Slenger altså med noen bilder av opplevelsen. Enjoy!

Ønsker dere alle en nydelig og stemningsfull kveld!

Mvh Hverdagsaktiv

 

 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

2 thoughts on “Lys i mørket

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top