En nydelig dag

 

Vi har altså hatt en fantastisk dag her vest i havet. Både på jobb og etterpå har dagen vært fylt av sol og livgivende lys. Lyset som skinner er nå fylt med D vitaminer og det trenges sårt etter det som for meg har vært en kamp av en vinter. Rene vinterkrigen! Vet du forresten at 10 minutter i solen tilsvarer dagsbehovet for d vitamin?

Alle dere som har lest tidligere blogginnlegg fra meg, vet hvor intenst jeg misliker den kalde og mørke og våte og ekle og stygge og, og og, ja hm, nok om det!

Nå priser jeg altså våren og sommertiden som er på vei. På jobb i dag hadde jeg ulike oppdrag rundt omkring, og det å kjenne på hvor heldig man er som har et slikt arbeid ute i det fri når været smiler så til de grader, er helt fantastisk.

Alle som kjenner på ulike former for nedstemthet og dårlig humør, vil tjene STORT på å gå en liten tur ut i lyset. Kjenne på elementene og nyte påfyll av ren energi fra solen.

Og der det er overskyet. Tålmodighet er en dyd og det er verdt å vente på den gleden man VELGER å ta inn over seg i møtet med lyset. For som jeg har snakket om før, man VELGER hvilken tilnærming man har til livet, omgivelsene og våre indre tanker. Noen ganger er det sant nok ikke enkelt, men likevel er det et valg. Et valg man gjerne ikke får til der og da, men man må aldri gi opp å øve på noe man kan bli veldig god på! Skjønner?

Uansett så har det for meg vært en fantastisk dag som sagt og jeg ønsker alle leserne våre en minst like strålende dag og tid fremover!

Slenger med noen bilder fra dagen min!

#solskinn #vårtegn #lysterapi #lyset #sommer #valg #endring #tankesett #psykiskhelse

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top