Løpetur i oppoverbakke

 

Opplading foran stafetten på lørdag går ufortrødent videre. I går hadde jeg som nevnt 3 kilometer med løping, og i dag var jeg på jobb med frisklivssentralen. Her fikk vi unnagjort flere kilometer med intervaller og jogging i regn og vind. Nydelig gjennomført!

Det er veldig viktig å ikke overanstrenge seg i forkant av løpet selv om strekningen er relativt kort. Lett jogg med innlagte motbakkeløp i høyere tempo er det som passer meg best. Det fikk jeg god gjennomkjøring på i dag. Og det merket nok deltakerne mine også.

Resten av dagen brukes på restitusjon.

Rolig dag i morgen blir det og Onsdag blir det hardkjør i motbakker før resten av uken blir rolig bevegelse og oppsamling av energi. Det høres nesten ut som om jeg trener til OL, men sannheten er at her er jeg igang med å slå to fluer i en smekk. Ikke bare får jeg anledning til å være med på noe morsomt med gode kolleger på jobben, men jeg får virkelig god anledning til å komme i bedre form etter lang tid med luftveisplager.

Det gjelder å hive seg med på alt man kan få inspirasjon og motivasjon av. Dette var en slik ting for meg. Hva er det som motiverer deg? Kommenter gjerne.

Finn din greie og kjør på!

Mvh Willy

#bcm #aktivitet #hverdagsaktivitet #motivasjon #mestring #løpetur #løping #jogging #helsefordeler #helsegevinst #helse 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top