Gratulerer til vinneren!

Photo by Zac Durant on Unsplash

God morgen alle sammen!

Vinneren av ukens trekning er altså klar!

 

Vinneren denne gangen er bloggeren Personlig Utvikling

Jeg anbefaler alle å lese hans betraktninger rundt hjernen, motivasjon og hvordan ting henger sammen med hvordan hjernen vår fungerer. Her ligger det mye kunnskap som kan brukes i en lettlest og fin blogg på alle mulige måter.

Gratulere så mye. Middagen til en som trenger det er allerede kjøpt og gitt og pakkekort sendes så snart som mulig til vinneren.

Mvh Willy

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

4 thoughts on “Gratulerer til vinneren!

  1. Hei. Fikk nettopp med meg at eg hadde vunnet. Tusen takk for det. Etter at bloggen min ble forandret, blei alt litt vanskeligere. Så eg tok meg pause fra bloggen min. Den tenkte julekalenderen min blei lagt på is.

    Er det noke du trenger fra meg? Informasjon eller noe?

    1. Hei og gratulerer!
      Ja jeg skulle ha skrevet til deg og jeg er glad du tik kontakt.
      Du har altså vunnet en humanitær gave av et pakkekort fra kirkens bymisjon. En middag til en som trenger det. Dette har jeg ordnet nå og jeg trenger adressen din slik at jeg får sendt deg kortet 🙂
      Jeg har også frontet bloggen din i min blogg og på fb siden til hverdagsaktiv

      Håper du får en fantastisk jul, min venn. Riktig god jul til deg og dine
      Mvh willy

  2. Først og fremst, tusen takk. Eg håper også du og din familie får ein strålande fin jul.

    Min adresse er: Johannes Myklebust, Struthaugen 1, 5262 Arnatveit.

    Håper både bloggen din, og bloggen min, får et bedre 2019, enn vi har hatt i 2018. 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top