Svensk og Norsk bursdagsfeiring

 

Hei kjære lesere.

I dag har det vært en god dag. På jobb var det travelt som vanlig, men med mye å gjøre får man også gjort mye.

Vi pleier ofte å gå ut å spise når det er bursdager. Denne gangen var det min nest yngste sønn og hans kjæreste som feiret. Det er jo ikke alltid like lett å få dagene til å passe når man jobber litt sånn til alle døgnets tider, men denne gange passet det inn.

Vi hadde bestilt bord på stamstedet vår på Egon. De leverer alltid god mat og vi trives godt der. Det gikk i burgere som vanlig. Digg mat, godt selskap og vellykket bursdagsmiddag. Kjæresten til min sønn er Fra Sverige og et strålende fint menneske. Så da ble det slik at ballonger var gule og blå og sto godt i lag med det norske flagget. Litt internasjonalt drag over denne middagen, noe vi satt pris på. En hyggelig gest fra stamstedet vårt.

Som den hønefar jeg er synes jeg det er godt å få ungene hjem eller bare se dem så ofte som mulig. Savner jo dem konstant når dem ikke er hjemme. Men slik er nå livet. En dag flytter dem og det er også greit. Det betyr at man har lykkes!

Jeg er umåtelig stolt av alle ungene mine og deres respektive kjærester. Jeg er heldig når det går så bra med dem alle i livet.

Jeg elsker alle mine 6 barn!

Ta vare på dere selv venner og ta vare på barna!

Mvh willy

#barn #bursdag #familie #leve #livsstil #nyter #spise #restaurant #kjærlighet 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top