Back to the 80’s

 

80 tallets glorete farger og litt av arven fra det psykedeliske 70 tallet i kveld. Hører på århundrets stemme i fra “mitt” tiår.

Det som slår meg er at flere av disse stemmene nok ikke er i nærheten av århundrets norske stemme. Med et par unntak. Lurer på hvorfor alle de virkelig store stemmene i landet ikke er med i dette programmet.

Uansett er det da litt koselig å ta en liten tur ned memory lane.

Legger med et bilde på topp her som jeg laget for et par år siden, men med 80 tallets glimt fra en eller annen festlig sammenkomst hos en kompis i høyblokken på mannsverk.

Min kone sier jeg bør slutte å koke sammen bilder med 80talls tema, men det er jo så gøy!!! Ligger litt i sjelen min dette tiåret.

Bildet er som vanlig mitt eget verk,  fotografi med mixed media teknikk.
Kunst er jo også ro, uro, alt og intet. La oss ta inn verden og la oss nyte lørdagskvelden!

Og der kom det suverene!Høydepunktet! Eirik Søfteland!! 

Mvh Willy

#80tallet #sang #tv2 #kunst #kultur #Eiriksøfteland #interiør #foto

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top