Another day in paradise

 

Helgen er straks over, men det hindrer ikke en god start på dagen. I strålende morgensol valgte jeg å løpe en lengre runde enn vanlig. Det ble til slutt 1, 3 mil. Jeg løp denne i et strekk, altså uten en eneste pause. Fornøyd med det. 

Senere på dagen ble det litt maling og forefallende arbeid før vi alle bestemte oss for en ny dag i havgapet. Vi pakket og stakk så fort vi kunne rett til havkanten like ved der vi bor. Nydelig dag og ettermiddag på verdens beste Sotra.

Og i dag som i går ble det en tur i havet. Denne gangen kjentes det i alle fall deilig ut. Bra temperatur. Kona hadde med drikke og vi hadde en flott stund ute i havgapet. Begge guttene våre fikk seg også en dukkert og de var da også minst et par hakk tøffere enn meg!

En strålende dag!

Og i morgen er det ny uke med nye muligheter. Og været ser også ut til å holde seg enda en stund. Kan det bli bedre?

Ønsker alle lesere en srålende kveld og ny uke!

#hverdagsaktiv #motivasjon #aktivitet #helse #sommer #sol #helsefordeler #helsegevinst #helsebringende

 

 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top