Treningene mine. Tips til deg!

 

 

 

Hei fine folk!

Jeg vet at mange av dere lurer på hvilken trening jeg selv bedriver. 

I dag presenterer jeg et par favoritter. Husk at det ikke er nødvendig å gjøre øvelsene daglig, men minst 3 ganger uken gjør jeg selv.

Typisk på en Mandag har jeg frisklivssentral. Her gir jeg alt for deltakere,  jobben og meg selv. I dag prioriterte vi core og vi alle var dyktig sliten etterpå. En time tok dette og kun med svært korte pauser. No pain no gain.

Senere på kvelden tok jeg en løpeøkt på mølla. 4 km med intervaller. Full spiker! Dette etterfølges av mageøvelser med 30×3 på abwheel.

Pushups inntil utmattelse og planke på balansepute inntil utmattelse.

 

 

Alt dette tar jeg da altså på mindre enn en time. Hvis du er effektiv så går det unna.
Hvis det er slik at du sliter med å motivere deg til slike økter, så bør du sette deg ned å tenke igjennom plusser og minuser med det å la være å trene, kontra det å bare gjøre det.

Det er forbausende lett å ta det riktige valget bare du vet at det er helsefremmende alt du gjør. Hvis perspektivet ditt er at det er veien som skal læres å like, og ikke en utolmodig reise til kortsiktige resultater, så føles det bedre ut med en gang. I hvert fall når man blir i litt bedre form for hver gang man har gitt alt.

 

Så masse lykke til!

Mvh Willy 

#trening #helse #motivasjon #aktivitet #hverdagsaktivitet #treningstips #bevegelse 

Hei og velkommen til mitt lille blogghjørne. Jeg er en Ergoterapeut, fotograf, kunstner, selvstendig næringsdrivende, rørlegger, far til fire og bonusfar til to. Jeg blogger om litt av hvert men hovedfokuset er å fremme en mest mulig aktiv hverdag for ALLE! Jeg er levende opptatt av livet, hverdagsaktivitet, livsstilsendring og rehabilitering i et ergoterapeutisk perspektiv, samt kunst og trening. På bloggen her kan du følge mine tips til livsstilsendring og trening, men også en blanding av livets krydder, utfordringer, gleder og sorger. Med videreutdanning i rehabilitering og mange års erfaring med frisklivssarbeid har jeg også en formell kompetanse innen livsstilsendring og tilpasning av aktivitet. Jeg jobber også som hypnoterapeut og livscoach på Bergen Helhetsklinikk a/s. Ønsker du å bidra med sponsing på bloggen? Kontakt meg på mail for nærmere informasjon. Jeg brenner for å hjelpe mennesker med ulike utfordringer i forhold til livsstilsendringer og har mange års erfaring med dette profesjonelt. Gjennom egne erfaringer fra et langt liv med mye erfaring på mange områder deler jeg det meste av råd og tips på denne bloggen. Jeg er også foredragsholder innen temaet livsstilsendring og motivasjon Mvh Willy Alle bilder og tekst på bloggen er copyrighted. Det som ytres på bloggen er mine personlige tanker og meninger. Sponse meg? Viktige budskap trenger å spres. Folkehelse er et slikt område. Ønsker du å hjelpe til med å sponse bloggen så kontakt meg på [email protected]
Posts created 658

4 thoughts on “Treningene mine. Tips til deg!

  1. Gode tips! Og det viktigste av alt er at man setter seg en intensjon med treningen, slik at man trener for seg selv og ikke for andre 🙂 Har man et mål, så er det mye lettere å motivere seg også på tunge dager.

  2. Enig. Viktig at man trener for å ha sitt eget mål. Man bør lære å like veien, ikke bare målet i seg selv. For hvis man trener regelmessig vil målene komme av seg selv 🙂 Fysioterapeuten:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top