Gratis!

 

Det beste i livet er gratis er det noe som heter. Og det tar vi i hverdagsaktiv på alvor. Førstkommende søndag arrangerer vi rett og slett gratis utetrening her på Ågotnes idrettspark. Tidspunktet er klokken 11.30 og alle er velkommen for en times økt med undertegnede som veileder. 

Her trenger man ikke å være topptrent for å delta og man kan gjerne være helt utrent. Vi tar hensyn til alle og vil legge til rette for at alle skal få en god opplevelse enten det går fort unna, eller om det går mer rolig for seg. All bevegelse er bra for en uansett og vi alle må begynne et sted uansett.

Blir dette godt mottatt så blir det et fast innslag der vi prøver ut ulike løyper i Fjell Sund og Øygarden.

Velkommen skal dere være! Mvh Willy 

#gratis #trening #helse #motivasjon #aktivitet #hverdagsaktivitet #ågotnes #Fjell #sund #øygarden #Hverdagsaktiv 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

2 thoughts on “Gratis!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top