Fra dritt til glede på to sekunder

 

God morgen godtfolk!

Ny dag, nytt drittvær, negative tanker, vondt, sliten, møl, 

Puh, DER GIKK DET OVER!

Alt dreier seg om å snu dritt til noe bedre på 2 sekunder. Fullt mulig hvis du vil.

Det er viktig å ha realisme til sine egne problemer, men å skape katastrofetanker rundt alt er ikke løsningen. Benytt gjerne teknikken med å snu en dårlig dag til en bra dag bare ved å si til deg selv at “DER, DER GIKK DET OVER”

noen ganger kan inngangen til egne problemer bedre selve problemet bare man er bevisst på å ikke lage en katastrofe av alt. Gjør det motsatte. Fortell deg selv at dette er piece of cake.

Dritthumør fortsatt? La tungsinnet forsvinne ved å være så beinhard med deg selv og din #motivasjon. På med treningstøy og bestem deg for at i dag, nå, med en gang, pronto, skal du ut å løpe til du blir sliten og veldig andpusten.

La den gode og naturlige medisinen gjennom endorfiner få spyle vekk tungsinnet i deg. La drittdagen spyles vekk og erstattes med en særlig god dag. Fordi det er DU som bestemmer, ikke dagen.

Mvh Willy 

#motivasjon #aktiv #aktivhverdag #aktivitet #dritt #endring #livsstilsendring 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

2 thoughts on “Fra dritt til glede på to sekunder

  1. Helt topp!
    Jeg kom til å tenke på bloggen din da jeg sprang på fjellet i dag. Det pissregna ute og stiene jeg sprang på var mer som bekker og elvedrag. Har terrengsko med goretex til langt oppå leggene, men med alt det vannet i løypa fylte skoa seg fort, ettersom vannet rant ned ved anklene. Likevel, etter å ha kommet meg trygt, syngende og møkkaskitten ned igjen, var jeg så full av endorfiner at jeg likegodt snudde og sprang opp igjen en gang til! Så da ble det 450 høydemeter og en time med 169 i snittpuls. Helt nydelig!
    Takk for en inspirerende blogg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top