Livsstil – Coaching – Personlig trening

 

Reklame//hverdagsaktiv

Hei alle sammen! Mange kjenner etterhvert til hva hverdagsaktiv står for.

Fokus på aktiv hverdag, inaktivitet og motivasjon. Men visste dere at jeg også har fokus på personlig treningshjelp, veiledning og endring? Gjennom min egen reise fra utrent kondisvrak til en person som har kvittet meg meg røyk, alkohol, og som har kvittet meg med ryggproblemer og generelt en veldig inaktiv hverdag, til godt trent og med nyvunnet helse.

Gjennom lang erfaringsbasert kompetanse sammen med bred formell helsefaglig kompetanse har jeg gode forutsetninger for å gi gode verdifulle råd. Visste dere at det er fullt mulig å kontakte meg for gode råd og hjelp til endring av livsstil? 

Hverdagsaktiv vil fortsette å holde gratis treningssamlinger ute med fokus på løping. Tilbudene vil foregå på bane og er tilpasset alle. I tillegg er det fullt mulig å få ekstra hjelp gjennom personlig veiledning. På bloggen vil jeg fortsette å pøse ut masse råd og tips for å øke motivasjon og glede. Så følg med på bloggen, lik og del villig vekk!

Jeg ønsker å takke hver enkelt av dere for delinger, tilbakemeldinger og likes på bloggen. Dere inspirerer meg til å fortsette med å dele tanker og erfaringer her på bloggen. Takk!

Følg meg gjerne på Facebook gruppen hverdagsaktiv eller hverdagsaktiv på Instagram.

Ønsker dere alle en flott kveld!

Mvh Willy 

#pt #veiledning #livsstilsendring #trening #helse #motivasjon #aktivitet #hverdagsaktivitet #suksess #leve #livsstil 

 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top