Julekalender starter snart!

 

//reklame hverdagsaktiv

Jess!!

Endelig er det straks premiere på hverdagsaktiv sin JULEKALENDER!

Et lite innlegg hver dag med #aktivitet og med gode ord. Husk å skrive JULEKALENDER i kommentarfeltet så er du med i trekningen om en liten humanitær premie samt at vinneren frontes på min blogg og facebook side!

Vinneren trekkes hver lørdag frem til jul og alle som Kommenterer “JULEKALENDER” er med i ukens trekning. Denne uken kan du vinne en liten gave som betyr noe for en som trenger det. En gave av godhet er en gave som lever evig.

Hver uke vil jeg trekke nye vinnere og med nye premier hver lørdag. Julaften trekkes en gave som er til den som vinner personlig og da trekkes vinneren ut fra ALLE SOM HAR DELTATT i Desember.

Og husk at i hver luke så finner du aktiviteter som du kan gjøre alene eller sammen med andre! 

Så bli med å vær aktiv også gjennom julemåneden!

Mvh Willy 

#julen #lysogvarme #julekalender #aktivitet #hverdagsaktivitet #aktivitetskalender #juleglede #godhet #hverdagsgodhet

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top