Luke 4

Photo by Priscilla Du Preez on Unsplash

 

 

Riktig god morgen folkens!

I dag åpner vi luke nummer 4!

Dagens luke er simpelthen bare latter og smil! Dagens luke er dedisert til humor og moro. 

Det å kunne le sammen med andre både med og av seg selv, gir en overskudd og positive vibrasjoner. Man må ikke være så lite selvhøytidelige at det å le, smile eller føle seg lite seriøs blir fremmed for oss.

Selv har jeg en forkjærlighet for de tørre og helt meningsløse vitsene. Som denne, “hva kaller du to soldater som holder hverandre i hendene??

LEIESOLDATER!!!” Ha, ha,ha.

Ok. Dagens luke inneholder 20 burpees. Alternativt kan man ta 10 minutters løpetur sammen ute. Løp i 5 minutter, snu og løp hjem igjen. Det er selvsagt lov å løpe lenger om du ønsker det.

Dagens gode oppfølger til aktiviteten er å smile, hilse og gjerne fortelle din beste vits til dem du møter. Det være seg familie, kolleger eller venner. Du kan og fortelle en vits til sidemannen på bussen eller på bybanen, trikken eller toget. Også på flyet er det innafor!

Husk å kommenter innlegget så er du med i lørdagens trekning av en humanitær gave. I tillegg er man også med i hovedtrekningen på selveste julaften.

Mvh Willy 

#julekalender #aktivitet #hverdagsaktivitet #aktivitetskalender #pakkekalender #julen #lysogvarme 

 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top