Luke 5

Photo by Le Minh Phuong on Unsplash

 

God morgen alle sammen!

Luke nummer 5 er klar. 

Dagen i dag inneholder ro i sjelen.

Med ro i sjelen klarer man det meste. Det å finne din indre ro er viktig. Spesielt nå i julestria er det viktig å kunne evne å stresse ned. Julen kommer uansett og hvis alt rundt julen blir travelt og stressfullt, så er det ikke bra verken for deg selv eller de rundt deg.

Pust noen ganger ekstra dypt og utsett til i morgen det du ikke gidder i dag.

Dagens øvelse er 20 minutter med meditasjon. Finn deg en stol eller et annet godt sted å sitte. Lukk øynene å fokuser på at kroppen skal slappe av. Total avspenning i alle muskler. La tankene bare komme og gå uten å feste seg ved dem.

Dagens lille visdomsord, 

“I midten av en storm er det alltid rolig”

Så husk å trå inn i stormens øye når det blåser for mye rundt deg.

Som alltid i julekalenderen så husk å legge igjen en kommentar så er du med i trekningen om en humanitær gave til noen som trenger det.

Mvh Willy 

#meditasjon #julekalender #aktivitet #hverdagsaktivitet #aktivitetskalender #pakkekalender #julen #lysogvarme #fred #ro 

 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top