Luke 3

 

God morgen gode lesere!

Julekalenderens 3 luke er herved åpnet!

Dagen i dag er altså for minner og refleksjon. Livet fylles langsomt opp av mange ulike minner. Av seire og nederlag, tap, gleder og sorger.

Alt fylles inn i vår store minnebank. La oss virkelig glede oss over denne unike evnen vi mennesker har. Fordi det er det som er livet.

Dagens hverdagsaktive luke nummer 3 inneholder 10 minutters powerwalking på stedet hvil. Stå på et sted og marsjer i høyt tempo i 10 minutter! Garantert pulsøkning med denne høyintensive øvelsen.

I tillegg er det tid for bollebaking eller smaking. Begge deler er lov!

Hverdagsaktiv sin luke nummer 3 inneholder også i dag et lite dikt. Dette er et lite dikt om sorgen og livet.

Sorg går ikke over. Den tar bare en annen form. En sorg ligner på havet. Til å begynne med er bølgene veldig krappe. Så kommer dønningene, men det blir aldri mer havblikk.
Iben Sandemose

Som alltid så husk å kommenter innlegget. Da er du med i ukens trekning av en humanitær gave, samt en gave på selveste julaften.

Mvh Willy 

#kalender #Hverdagsaktiv #motivasjon #aktiv #aktivhverdag #aktivitet #ensomhet #aktivitetskalender #juleforberedelser #hverdagsgodhet #everydaykindness 

 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top