Livsnyting, venting og flyplasser

God dag alle gode lesere og venner.

Her sitter jeg da og venter. Venter på et forsinket fly. Det er ikke ofte jeg venter på fly da jeg har skikkelig flyskrekk. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, heter det og denne gangen er det ikke meg selv som skal ut og fly heldigvis. Heg venter på min kjære datter som kommer hjem en liten juletur fra hovedstaden.

Hun bor og jobber i Oslo som journalist og det er alltid godt å få gullongen sin hjem igjen. Det er derfor med fryd jeg venter denne gangen. Og så passer jeg selvsagt på og nytte anledningen til litt livsnyting i samme slengen.

Ja, selvsagt er flyet forsinket, men det gjør absolutt ikke noenting. I stedet for å la seg irritere, kan man heller nyte flyplasstilbud som kaffe med noe attåt, småturer med innlagte trappestigninger, kjendisjakt ved avgang og ankomshall, og kanskje en kaffe til.

Alt dette ble i dag behørig utført. Trappegang gikk fint, vi så ingen kjendiser selv om jeg var overbevist om at en fra #tv2nyhetene sto bak meg med en liten hund på armen. Men likevel var det en velsmakende kaffe mocca og litt chilinøtter som var det beste. Det er ikke til å unngå at man føler seg ørlite grann kontinental når man er på en flyplass. Og helt greit at jeg slapp å fly da selvsagt.

Gullongen kom til slutt og nå går vi julen i møte.

Ønsker alle en fin tid med familen eller venner eller i eget gode selskap.

Mvh Hverdagsaktiv

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

2 thoughts on “Livsnyting, venting og flyplasser

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top