Luke 22 og dagens vinner!

Hei alle sammen. >Dagen er kommet da enda en ny vinner i hverdagsaktiv sin julekalender trekkes!

Den siste uken har det blitt postet innlegg med mang og gode ord over ting som gjør at vi bør tenke i gjennom hvordan vi oppfører oss mot andre og hvordan vi vil at andre skal se på oss og hvem og hvordan vi er.

Dette er nest siste trekning i kalenderen som har tilsammen gitt mange middager til noen som trenger det gjennom Kirkens Bymisjon. Dette er tiltak som er rettet mot de som har det aller vanskeligst og som trenger et lite lys i mørket. Gevinstene har altså vært av humanitær art hver trekning.

Jeg synes vi alle bør tenke over hvordan vi behandler andre både med ord og handlinger også hver eneste dag når det ikke er jul. Vi trenger at folk bryr seg om hverandre også resten av året. La oss alle være den bidragsyteren vi kan være.

God jul til alle som følger og dem som ikke følger bloggen.

Dagens vinner er Linn Cecilie Opdahl!

Tusen takk for at du er med å støtter en god sak og samtidig er så hverdagsaktiv som du er!

Pakkekort på vei til deg!

Mvh Hverdagsaktiv

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

2 thoughts on “Luke 22 og dagens vinner!

  1. tusen takk, og takk for en flott julekalender. Det har vært kjekt å følge den igjennom hele
    Desember 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top