Luke nummer 13

 

 

 

 

God morgen godtfolk.

Denne luken er åpnet. 13 Desember og Luciadagen.

Det er også min kjære frue sin bursdag. Gratulerer så mye med dagen! Følg gjerne bloggen hennes på erliklivet.blogg.no

Dagen i dag tilegnes alle dem som aldri gir seg. Dem som står i Luciadagenstormen og får gjort ting. Alle dem som på tross av beinharde kamper, klarer å endre verden til noe bedre. Til alle dem som tror på egne ideer, innovasjon og fremgang. Til dem som tør å stå i motgang og misnøye for å utvikle nytt i det som ikke finnes og forbedre det som ikke virker.

Det å være modig er lett. Men det å stå oppreist i kritikkens stormfulle vinder er vanskelig. Så til dere som likevel gjør det. Til dere som likevel klarer å brenne for det dere tror på.

Dere er virkelighetens helter!

Luke nummer 13 er tilegnet de modige og de standhaftige.

Dagens aktivitet er vindusvask! Finn frem kluter og skrubb med begge armene vekselsvis. Som i wax on, wax off!

Både innside og utside må tas hvis det skal kjennes i armene.

Masse lykke til! Og husk å kommenter, så er du med i trekningen på Lørdag om et pakkekort fra kirkens bymisjon. Her vinner en som trenger det i form av en middag.

Mvh Willy

#hverdagsaktiv #motivasjon #aktiv #aktivhverdag #aktivitet #ensomhet #prøvelse #coping #helse #helsegevinst #helsevesen #hverdagsgodhet #jul #kalender

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

2 thoughts on “Luke nummer 13

  1. Du får hilse din frue og gratulere fra meg på personligutvikling.blogg.no. Eg har også bursdag i dag. Så fint sammentreff 🙂
    Den derre aktiviteten din, frister ikkje. Men det visste du nok når du skreiv innlegget.

    1. Gratulerer med dagen din! Skal hilse fra henne også 🙂 Håper du får en flott dag og en fin julefeiring. Fortsett å skrive dine flotte innlegg!
      Mvh Willy

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top