Stor nyhet!

Reklame | Hverdagsaktiv øygarden senter for klinisk hypnose

Øygarden senter for klinisk hypnose

 

 

Hei alle gode mennesker!

Som jeg tidligere har nevnt så holder jeg på med tilleggsutdannelse. I Mars 2020 avlegger jeg eksamen og blir da Hypnoterapeut og EFT terapeut. For meg er dette en solid ekstrakunnskap til allerede eksisterende utdannelse og erfaring innen sansesintegrasjon, ergoterapi og nevrologi.

Hypnoterapi er et meget godt verktøy for endring og sammen med erfaring og fomell kompetanse innen motivasjon og endringsmekanismer utgjør det et sterkt verktøy som kan benyttes innen terapeutisk behandling.

Nå i dag er navnet på foretaket godkjent! Jeg er stolt og glad for å endelig kunne lansere første steg av en forretningsplan jeg har arbeidet lenge med.

Øygarden Senter for Klinisk Hypnose vil heretter være det offisielle navnet. Foretaket er registrert og godkjent.

Jeg har allerede lang erfaring med røykekutt og med hypnoterapi som tilleggsverktøy vil jeg kunne hjelpe MOTIVERTE mennesker med å kvitte seg med en uvane som fyller kroppen med gift.

Så dette er i sannhet en stor dag for meg. Stolt, ydmyk, men med STOR SELVTILLIT gyver jeg løs på nye utfordringer.

I Mars 2020 vil vi åpne for bestillinger.

Øygarden Senter for Klinisk Hypnose vil kunne tilby terapi innen en rekke områder som:

  • Fobier
  • Røyke/snuskutt
  • Smertebehandling
  • Uvaner som neglebiting mm.
  • Eksamensangst
  • Økning av selvtillit
  • Vektproblematikk
  • Redusere søtsug/saltsug

Allerede nå vil Øygarden Senter for Klinisk Hypnose kunne tilby røyke/snuskuttpakker til deg som har bestemt deg for å slutte. Når du har BESTEMT DEG så er det bare å ta kontakt med ØYGARDEN SENTER FOR KLINISK HYPNOSE, (ØSKH) for nærmere informasjon og timebestilling. Jeg vil nå kunne tilby røyk/snuskutt med 50% rabatt.

Husk at vi tilbyr livsstilscoaching og veiledning innen endring i tillegg. Vår kompetanse innen dette i kombinasjon med EFT og Hypnoterapi gir en uslåelig kombinasjon.

Så ikke nøl. Kontakt oss gjerne i dag på mail [email protected]

Mvh Willy

 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top