Vinner av julekalenderen på selveste julaften er

Og vinneren er

Lene Bjørg Kanden.

Vinneren har bloggen deveny.no

Hun er forfatter av indiebøker og har skrevet svært mange og gode blogginlegg. Besøk siden og forlaget hennes på deveny.no

Premien sendes så raskt som mulig etter jul. Premien denne julaften er til en som trenger det fra Kirkens bymisjon. Denne har jeg allerede kjøpt og gitt.

Premien er en Naturpakke fra Kirkens bymisjon. Her er en lenke til denne.

Premien sikrer at en som har det vanskelig får en liten oppmerksomhet. Alle premiene denne kalenderen har vært en humanitær gave til noen som har det verre enn de fleste av oss. Beløpene er ikke så gigantiske og premiene er ikke overdådige, men gis av hjertet og av gleden til å kunne bidra med noe meningsfullt.

Det å vise moderasjon er også en gave i seg selv fordi det minner oss på at det finnes viktigere ting i livet enn gods og gull. Det har alltid julen vært for meg og det håper jeg også julen er for alle.

Jeg ønsker med dette alle lesere og deltakere en riktig god og aktiv jul i menneskeverdets tegn. Ta vare på dem rundt deg med kjærlighet og respekt. Utvis forståelse og toleranse og søk hele tiden ny og forbedret kunnskap om den verden vi lever i.

Livet er for kort til å sløses bort på maktkamp, hat og uro. La Julens ånd sveve mellom deg og dine og la den spre seg til resten av året.

Så til alle venner som har støttet meg i år og til alle dere som har brydd seg om å lese bloggen, som har kommentert og gitt innspill samt delt av deres små og store gleder og sorger. Takk til alle kollegaer. Bloggere som har delt sine innlegg og artikler. Mye har jeg lest og mye har rørt meg, fått meg til å drømme, samt å smile og le, og noen tårer har det blitt også. Mest av alt har jeg også lært veldig mye om veldig mye. Det setter jeg stor pris på!

Jeg ønsker dere alle en riktig god jul!

Mvh Willy Marthinussen

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

2 thoughts on “Vinner av julekalenderen på selveste julaften er

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top