Stå! Og Takk!

 

Helt siden oppstarten av bloggen har vi hatt mange lesere.
Det er selvsagt svært hyggelig og flott at mange leser og finner det vi skriver som inspirerende og motiverende. Vi er nå en av de mest leste blogger i Fjell kommune og ligger høyt på blogglisten innen kategorien helse. Det er vi svært fornøyd med!

Det er vårt ønske om å få veldig mange flere til å lese innleggene våre og kunne bli inspirert til å være mer aktiv i hverdagen. Fysisk aktivitet og trening er svært viktig for helsen vår . Man kommer ikke utenom at det ofte er vanskelig å finne motivasjon til å komme igang. Vi vil i fremtiden gjøre det vi kan for å informere, øke kunnskap om aktivitet og motivere til at det blir lettere å starte en livsstilsendring.

Hvis dere har noen tips til hvordan vi kan bli enda bedre så legg gjerne igjen en kommentar til oss!

Dagens lille aktivitetstips er å sitte minst mulig gjennom dagen. Arbeid gjerne med dette fra du står opp om morgenen og nekt deg selv å sitte gjennom dagen. Hvor mye du klarer er ikke så viktig, men prøv gjerne å overraske deg selv!  

Legg gjerne igjen en kommentar her med hvor mange minutter eller timer du klarte! 

Mvh willy 

#helse #motivasjon #aktivitet #hverdagsaktivitet #leve #ståtrening #helsefordeler #helsegevinst

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

2 thoughts on “Stå! Og Takk!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top