Hverdagsaktive eliteløpere!

 

Hei og god kveld til alle leserne våre! En ørliten oppdatering av helgens aktiviteter.
Lørdag hadde meg selv og oss gutta som skal delta på Bergen City marathon en gjennomgang av løypene slik at vi er forberedt. Vi endte selvsagt opp med å være like dårlig på kartlesing alle tre, noe som endte opp med at vi gikk oss noe bort. Heldigvis fant vi tilbake til riktig sti. Vi slapp altså å grave oss ned.

Det verste med hele turen var faktisk ikke at vi gikk oss vill, men at vi har en løype som går forbi alle uterestaurantene på Bryggen. Tettpakket med folk i strålende vær og temperaturer over 18 grader gjorde det særs vanskelig å gå forbi. Synet av leskende gyllent brygg var plagsomt når man har en biltur hjem igjen.
Men med relativt god selvkontroll og oppmuntrende ord til hverandre, samt en avtale om at vi snart returnerer uten bil, gjorde oss i stand til å motstå fristelsen.

Over tyve tusen skritt ble det tilslutt. Så det var vi godt fornøyd med. Vi klarte også å unngå de helt store skadene. Vi er offisielt klare for å løpe inn til tider de andre lagene bare kan drømme om!

Selvtilliten er på topp og med såpass sprekt lag skal vi nok ende opp innenfor tidene til eliteløperne. Jepp! Sant! Sånn er det bare!

Slenger med noen bilder fra turen.

Mvh Willy 

#trening #helse #motivasjon #aktivitet #hverdagsaktivitet #suksess #leve #bcm #bergencitymaraton

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top