Hopp uti livet!

Foto Anne Merethe Marthinussen

 

Hei alle fine mennesker!

 

En kort liten oppdatering i dag fra sommerlige #Sotra.

Etter en lang dag på jobb og la meg legge til, en svett dag i sydenvarme Sotra, har jeg slappet litt av etter jobb i dag. Gårsdagens løpetur krever at dagen i dag benyttes til livssnyting og restitusjon.

Da passet det fint å ta med kone og hund på tur til vannet å få trent litt med Hunden, samt på oppfordring fra kona, stupe ut i lunkent og deilig temperert vann. Når jeg hadde kommet meg uti var det så deilig at jeg hadde lite lyst til å komme opp igjen av vannet.

Jeg tenkte på hvor heldige vi er som har så flott sommer her vest i år. Selv om jeg har vært på jobb i hele sommer så føles det faktisk litt som ferie hver eneste dag til tross for stor arbeidsmengde og svette dager. Heldige og takknemlig skal vi alle være for slike dager.

Fortsatt sitter det også mange rundt omkring og ikke klarer å gå ut på grunn av ulike angstlidelser, men jeg oppfordrer alle til å i alle fall forsøke å gå utenfor huset å kjenne på solen og varmen som treffer sjelen like mye som kroppen. Husk at kun ti minutter i solen vil tilsvare hele dagsbehovet for vitamin d.

Nyt livet, nyt solen og nyt sommeren! Ta en sjanse og jump into life again! Fordi du kan klare det. Fordi du er #godnok. Fordi livet er der for deg å benytte seg av.

Mvh Willy

 

#hverdagsaktiv #psykiskhelse #angst #helse #livsnyter #sjanse #badetur #solskinn #sommer

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top