Vær positiv

Reklame | Bangerhead, iDeal

 

  

 

Hei alle lesere og støttespillere.

 

Dagens innlegg handler om hvilken styrke og energi man får av å være i aktivitet. I alle fall gjelder dette for meg i dag. Etter å ha fått i meg dagens nødvendige liter med kaffe, satte jeg meg ut i strålende solskinn og fønvind. En smak av sommer!

 

Jeg kjenner godt på meg at jeg får energi av slikt vær. Og det tok da heller ikke lang tid før jeg hoppet inn treningsklær og joggesko, festet pulsbeltet og gikk ut og kjente på luften. Nydelig følelse som kan anbefales på det sterkeste.

Lett oppvarming med litt gange før jeg gav på første kilometeren. Lett nedoverbakke så det gikk fort unna. Hadde likevel en gjennomsnittspuls på rundt 145. Noe som jeg synes var greit.

Men hvis vi nå legger vekk tall og dill og dall. Bare det å løpe ute gir en helt egen energi og glede. Det kan være en kneik mentalt å komme seg ut å løpe, men tro meg, det er absolutt noe som det er verdt å lære seg å like!

Litt ulik arm og overkroppstrening i løpet av dagen, men også en masse avslapping på terrassen, med grilling som en verdig avslutning. Så ny dag i morgen med jobb og det gleder jeg meg også masse til!

 

Stay Positive!

Mvh Willy

 

#positiv #trening #løpeglede #hverdagsaktiv #grilling #nyte #livsstilsendring

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top