Treningsøkten i dag

 

Hei godtfolk. I dag var nok en travel arbeidsdag med møter og fullt trykk på jobb. Men som vanlig på en Onsdag, var det også to timer med frisklivstrening. I dag ledet av min gode fysioterapeut kollega.

Jeg var dårlig i ryggen og hadde derfor planer om å ta det rolig. Øvelsene gav likevel såpass at bevegelser og styrke, sammen klarte å redusere smertene til helt akseptable. Nok et bevis på at fysisk aktivitet gir smertedempende effekt.

Etter to grupper med til sammen to timer trening, var det innom kontoret for å ordne siste hastesak før arbeidsdagen sluttet. Alt i alt en god dag.

Så var også dagen kommet da sistemann gikk ut av ungdomsskolen. En høytidelig stund med gode karakterer toppet dagen for oss alle. Stolt av alle 6 barna våre!!!!!!

Nå skal jeg synke litt sammen før jeg forbereder et foredrag i morgen. Det gleder jeg meg stort til. Da får jeg anledning til å prate om favoritt temaet mitt, nemlig motivasjon og positiv forandring,  samt frisklivssentralen. Gleder meg!

Mvh willy

#friskliv #livsstilsendring #psykiskhelse #helsefordeler #helsegevinst #helse #motivasjon #aktivitet #hverdagsaktivitet #foredrag #ungdomsskolen #stolt

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top