Turglede og opplevelser

 

Tur ute vest i havet. Kunst som best oppleves ved å fysisk gå ut på turer. Samle på turopplevelser. Det å kunne fysisk gå over dørstokken, vil kunne gi deg stimuli som påvirker alle sansene dine på en fantastisk god måte. Men du må altså ut der å gjøre det. Uansett hvilket vær det er ute så vil det stimulere sansene dine på ulike positive måter. Det er både lukter, lyder og hud, lys, vinden som gir og ikke minst de visuelle inntrykkene rundt deg. Tenk som en fotograf. De samler på slike inntrykk. Alt fra de små detaljene rundt seg til de overveldende store landskapene foran seg. La deg bli inspirert i selve turen og dens innhold. La turene bli noe som gir deg opplevelser. Samle på opplevelsene og gled deg over det som finnes i øyeblikket! Nyt hvert sekund!

God tur!

Mvh Willy 

#turopplevelser #hverdagsaktiv #motivasjon #aktivitet #helse #ute #dørstokkmila #samle #glede #livet #livsglede #aktivitet #sommer 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top