Vinner av dagens luke er

Photo by Robert Baker on Unsplash

 

 

God morgen og god helg alle fine mennesker!

Luke nummer 8 er åpnet i hverdagsaktiv sin julekalender.

Som forrige  lørdag er det også denne gangen en gave til kirkens bymisjon i form av en middag til en som trenger det.

Trekningen er gjort og dagens vinner av et pakkekort er

Marleen Rones!!!!

GRATULERER SÅ MYE!

Marleen driver også bloggen mallemey

Denne bloggen er et must for alle som trenger å vite mer om da spesielt #fibromyalgi eller tema knyttet til dette. Bloggen er svært velskrevet og nøyaktig og har mye å gi både faglig og som motivasjon. ANBEFALES!

Følg også med på innleggene hennes på facebook. “mallemey”

Så kom igjen folkens! Vær med på en liten og verdifull julekalender frem mot jul her hos hverdagsaktiv. Julaften trekkes en ekstra gevinst blant alle dem som har kommentert i Desember.

Fortsatt god lørdag til dere alle 

Mvh Willy 

#hverdagsaktiv #motivasjon #aktiv #aktivhverdag #aktivitet #ensomhet #jul #kalender #pakkekalender #julen #lysogvarme #fred #ro #samarbeid 

 

 

 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

One thought on “Vinner av dagens luke er

  1. Takker så mye! Synes det er kjempeflott at det er noe som går til Kirkens Bymisjon. Viktig å tenke på andre. Nå, i adventstiden, juletider, men også resten av året! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top