Løpe, løpe og atter løpe

 

Hei i kvelden alle sammen.

I dag og de siste dagene har jeg hatt mye løpetrening. Jeg løper stort sett alltid. På jobb løper jeg i alle trapper, hele dagen uten unntak, og jeg løper stort sett til og fra de ulike kontorene hvis jeg har mulighet til det.

Selvsagt er det ikke verken korte intense eller lange og dryge økter hele tiden, men det å fylle hverdagene med mer aktivitet og små og store økter, det gir toralen et bedre utgangspunkt. Mye bedre enn å subbe rundt og sitte på en stol mesteparten av dagen.

Så folkens, har man mulighet til å velge en mer aktiv arbeidsdag så er det mye å hente på småløping der dette er mulig.

Selv har jeg krydret min dag i dag med en times baneløping i kveld for deretter å avslutte med intense hastighetsdrag på møllen. Slike makspuls økter liker jeg å ta for å få utfordret kondisen. Intervaller på 4 x 1 kilometer med et minutts pause mellom er perfekt for å fyre opp pulsen. I tillegg til anaerob trening er økten på en kilometer også egnet til utholdenhet. Digg!

Det blir også mer løping denne uken. Minst to timer løping i sone 3 står på mitt program. I tillegg blir det en til to timers sirkeltrening med fokus på styrke og spenst. DIGG!

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top