Luke 11

Copyright Willy Marthinussen

God morgen gode mennesker der ute!

Luke 11 er herved åpnet.

Dagens luke denne Tirsdags morgen inneholder pulsøkning gjennom HIIT. Høy intensiv intervalltrening så det suser i heimen!

Stikk innom spotify og søk opp TABATA. Finn en sang dere liker og dans/løp i høyt tempo gjennom snittene i sangen. Oftest telles det i disse sangene og det er noen pauser innimellom. Hold dere i bevegelse i pausene og dans raskt og intenst når det kjøres i låten.

Få med hele familien og gjør så mye du klarer. Andpusten er stikkordet her!

Dagens luke inneholder også omtanke for dem som sliter med smerter, med sykdom og med lidelser de selv ikke er herre over. Vi kan ringe en som er syk eller gi en ekstra omtanke til noen ved å sende en blomst på døren eller noe annet som passer situasjonen. Omtanke bør også gis til alle dem som har det vanskelig rundt oss på grunn av rus eller eller fattigdom. Selv gir jeg ekstra i disse dager av klær som vi har til overs. Det finnes mange andre områder der vi kan gi omsorg og omtanke.

Ønsker dere alle en god dag!

Husk også å kommenter så er dere med i trekningen om en humanitær liten gave. Et pakkekort på en middag til kirkens bymisjon. Delta og gi en middag til en som trenger det!

Mvh Willy

 

 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top