Endringer på bloggen og endring generelt

Photo by Ross Findon on Unsplash

 

Hei og god kveld folkens!

 

Dagens frustrasjon er altså litt om skifte fra gammel bloggplattform til ny. WordPress heter altså nyvinningen. Dette har ikke så mye å si for alle dere som leser innleggene mine, men er knotete for meg som blogger. Mye nytt å sette seg inn i som nevnt i mitt forrige innlegg.

Endring kan jo være frustrerende, men uten endring så går heller ikke verden fremover. Endringer er en måte å utforske nye ting på, justere, evaluere og ende opp med noe som er bedre enn det var før.

Ja det krever litt av oss. Det er litt som om man må kvitte seg med en del vaner man har lagt seg til, og slik sett så likner utvikling en livsstilsendring. Man må våge å endre noe for å bli bedre. Man må også være forberedt på hardt arbeid når man arbeider med endringer. Men hardt arbeid har sjelden skadet noen sies det.

Det er også sagt at det er bedre å tenne et lys enn å forbanne mørket, sies det også. Så alle dere som i disse tider står i en endringsprosess, enten det er på bloggen, i livet, eller i forhold til jobb, så husk at endring kun er vanskelig hvis noen saboterer prosessen for deg.

Ønsker dere alle en god kveld. Og hvis dere ser noe rart her på bloggen fremover så gi meg en kommentar slik at jeg kan forsøke å få endringene til å gå så smooth som mulig.

I tillegg til dere andre bloggere som leser dette, jeg ønsker en hel masse tilbakemeldinger på gode tips for å komme oss igjennom denne spennende endringen. Sleng med deres beste tips og kommenter så vi kan hjelpe hverandre.

Sees i morgen tidlig når en NY LUKE i hverdagsaktiv sin julekalender åpnes.

Mvh willy

 

 

Velkommen til min blogg. Jeg er utdannet Ergoterapeut og Hypnoterapeut. Jeg jobber 100% som Ergoterapeut i kommunen og har eget firma som tilbyr hypnoterapi, EFT , Livscoaching, foredrag og mer både til privatpersoner og til bedrifter. Jeg er levende opptatt av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv og bedre helse på deres egne premisser. Jeg elsker å være i aktivitet og da særlig løping i gledestempo og jeg elsker å bidra til at andre også kan få de samme opplevelsene der livet kan leves til max! Jeg skriver mye om hverdagsaktivitet og mental trening og endring gjennom hypnoterapi og ikke minst om hva vi mennesker kan bidra med for å gjøre verden til et litt bedre sted.
Posts created 729

3 thoughts on “Endringer på bloggen og endring generelt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top